morn morn

Ye, nu har jag varit vaken i nåra minutaas. Igår kollade jag på ''skräck''film själv.. Fast jag tyckte inte riktigt att det var så skräckigt. Kunde varit mycket värre. Efter det fick jag lite problem.. Blev nåra samtal hit och dit, somade även när Alida var på luren, haha lyckat (y) Idag ringde mamma typ 711 tusen gånger för att väcka mig, vilket hon lyckades med. Fast jag var nog lite halvt vaken innan det. Idag ska jag träffa Jenny, galet nice. Vi ska nog bara hänga vid poolen, vilket gillas! Jag skriver mer sen.
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!