mot johanna

hej alla vänner och ovänner
just nu sitter jag och sjunger sol vind och vatten med tedda. så himla härlig. smörjde nyss in mig med nivea body milk, haha. anteckna. så jag känner mig glänsande och lite brun faktiskt. jag hoppar vell snart på moppen och gasar in till johanna. har planerat en sjukt härlig sommarkväll nu så inget kan förstöra mina planer. fyfasiken vad jag älskar sommaren. i love it! men nae, nu ska vell jag dra mig dårå. ni får ha en toppenkväll alla söta läsare. jag uppdaterar förmodligen senare eller imorgon, men aa. '' man vet ju aldrig med dig ida'' som alla alltid brukar säga.. hihi, pussar och kramar ♥
Ted Gärdestad – Sol, vind och vatten
Ted Gärdestad – Oh, vilken härlig da'
den sista får ni bara för att den är så härlig
Ted Gärdestad – Eiffeltornet

Kommentarer
nicole

snygggg idaaaaaaaaaaaa

2010-07-17 16:51:04
URL: http://americassuithearts.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!