Nice dag med Alida

Hej på er allihopa
Idag åkte jag in och träffa Alida, fett najs. Vi gjorde inget speciellt, bara prata om typ.. Precis allt. Känns bra att ha nån som verkligen förstår mig, haha :D Men aa, vi gick/åkte longboard från rådhuset till ica strömmen *kolla på fontän* sen till eneby kyrkan, haha lyckat! Nae men aa, det va nice. Jag åkte hem vid halv 9 typ, kom hem. Såg på film och sen satte mig här. Funderar på att lägga mig i sängen och kolla på en skräckfilm. Har ingen annan film på datan just nu så aa. Vi kör på det! Haha, ska även ta fläkten över hela mig! Fasen så skönt. Men nae, ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörd vi imorgon :D
Pösss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!