nu är allting okej

godmorgon på er
igårkväll så åkte jag in till alida och umgicks lite med henne. pratade och va en runda på stan m.m. när jag kom hem så satte jag mig vid datan, hihi ovanligt. sen kom mamma och sa: fan vad tråkig du är som inte uppdaterar din blogg looser.. då kände jag mig värdefull <3 fast nae. men sen så skulle jag uppdatera men sen så glömde jag det och ae jag vet inte vad. somnade vell ändå ganska skapligt. runt halv 3 eller nått. det var ett jävla ringande på min telefon inatt xd haha.. idag blev jag väckt vid typ 11. gick upp, såg på svampbb fyrkant och sa sedan hejdå till min familj som åkte till härnösand imorse. jag kände att jag inte hade någon lust att följa med. men jag kände mig på samma gång ganska taskig mot camilla och john... sorrriiiii
men ja, jag kan ju skriva GRATTIS till er tvåå!!! hoppas allt går som planerat ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!