ojsan..

Jag skrev visst inget mer inlägg igår, dåligt av mig. Men jag åkte ju som sagt in till stan och kolla på bio. Jag såg på Eclipse, med bästa Louise, Amy och Bella. Det var riktigt trevligt tyckte jag faktiskt. Efter bion åkte jag hem till Victoria, käka glass och jordgubbar. Mummssss. Sen åkte vi hem till mig, ruttna sen somna. Nae men aa, fick även veta att en väns farmor dog, vilket inte alls var kul. Rip! Jag finns om du behöver prata och det vet du <3 Men aa, sen idag vaknade jag vid halv 12 av DEN JÄVLA FUCKING TELEFONEN SOM RINGER VARENDA JÄVLA MORGON! Ae ursäka asså, men jag börjar bli jävligt trött på att inte folk inser att man har sommarlov. Typ försäljare som ringer vid 9 på morgonen, OOOH!!
Puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!