SPANIEN ÄR BÄST

Tja på er
Har precis kollat på match nurå, bästaste Spanien! Fast vilket jämn match ändå, ganska bra av holland också, MEN. Spanien är fortfarande bäst. Åkte hem från Alida vid typ 5 förut, hem och slängde mig i soffan framför AC:n och spela tvspel. Fan vad det känns som att jag tjatar om min jävla AC.. Men det är ju så skönt att ha en! Vet inte riktigt hur jag skulle klara en sånhär sommar annars? Men men, sen har jag bara chillat galet hemma
-------------------------------------------------------------------------------------
Igår eller vad det var så åkte BÄSTA Fannie till hållö och sen åker hon vidare till Kroatien, fyfan vad jag kommer sakna henne :(
Imorgon åker Alida, Victoria och Oliwia och nåra mer på Dana cup i Danmark.. Hoppas ni har det bäst men fyfan jag kommer sakna er ska ni veta..
Dessutom så åker Jenny till Kroatien på tisdag! fan vad alla åker :(
Men alla får ha det superbra, jag kommer sakna er massoorrrrr.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!