stavsjö

hey there
åkte ju som sagt till smultronstället med mor, far och syster förut. mysigt, ohja. efter det åkte jag till krokek. åkte hem till min louise där även calle va. så typ gjorde vi nada, sen kom sebbe också. sen kom stoffe? eller nått. sen kom vilma, då åkte vi till typ skiren eller nått? nån sjö i stavsjö, haha. sen skulle vi dra oss därifrån DOCK så var louise's kick spårlöst försvunnen. så aa, det gick alltså inte att starta moppen. antingen så hade vi tappat den på vägen eller så hade nån omogen snorunge snott den. vet inte riktigt vad. men sen kom nåra hjältar och fixade det. sen hem till louise, typ slappa järnet. sen tog calle och jag the bus till resecentrum. sen åkte jag hem. nu är jag hemma.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!