väldigt trevlig dag

tja på eeeer
idag har jag haft en riktig kanondag och jag hade defenitivt humöret med mig. vaknade upp hos linn. vi sov ju ute, vilket var riktigt mysigt. gick upp och typ fixade mig lite. sen åkte jag till stan och träffade louise och sebbe. så typ kolla vi lite och sebbe åt o grejer. sen kom calle och så gick vi o kolla lite oså igen. efter det åkte jag och louise hem till linn och hämta min moppe. DOCK så rååkade jag låsa in min nykel i moppen.. så mamma fick komma med extranykeln, hihi. sen åkte jag hem och åt fiskgratäng. as gott. sen nu ser jag på film och smsar..
pöss
snygga louise och calle på bild. och ida the mästerfotograf
världens bästa louise sjöberg

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!