bio = sämst

Tjena tjena allihopa, tog dagen lite kort förut, men ja det hände inget speciellt i skolan. Jag och Oliwia tog 4bussen in till stan, gjorde inte så mycket. Gick och kollade lite. Sen gick vi på bio vi såg typ i love you philip morris eller nått. Ae den va sjukt dålig tycker jag. Handla bara om bögar.. Ae, ingenting för mig. Sen tog vi spånkan till eneby, haha och ja vad hände med oss egentligen? nae men vi båda vart typ aas kissnödiga, fan ja trodde ja skulle explodera.. Aa men kul hade vi ju iallafall :D sen tog hon bussen till sej och jag till mig. När ja kom hem såg jag  på solsidan eller vad det ehter, haha så himla kul :d Sen nu sitter jag här. Skype'a lite med Emil, Elliot och Oliwia nyss. Nu blire att nörda dator hela kvällen tills ja somnar :D puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!