Dag 1

Idag var det första praodagen på ICA Maxi. Det var kul. Jag och Oliwia började klockan 10. Då fick vi lite kläder och sånt. Sen var det bara att börja jobba. Vi plockade upp varor. Började med mjöl, socker, mandelmassa och lite sånt. Sen plockade vi även upp djurmat. Tiden bara sprang förbi så rätt som det var så vart klockan 12 och vi hade lunch. Då gick jag och Olle till DK och käka. Våran lunchrast slutade klocan 1. Då var det bara att köra igång igen. Då plockade vi upp lite shampoo, tvål, deo och hårspray och lite sånna grejer. Tiden gick sjukt fort då med, så helt plötsligt var klockan 3. Då fick vi gå hem.


Då gick jag och Olle och käka glass på Lindahls. Gött. Sen drog vi in till stan. Lite såchill sådär. Kom hem med ett par jeans och puder. Otroligt nice! Kom hem runt 5 ungefär, då hjälpte jag till lite och laga mat. Sen nu sitter jag här. Ska nog gå och pyssla lite med min syster.. (inte frivilligt) Haha, nej vad taskig jag är, men aa.. Hade gött så hörs vi senare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!