Dag 6

Idag började vi klockan 9 som vanligt. På morgonen kom Oliwia hem till mig och så åkte vi ner till bussen. Sov typ ingenting inatt så har varit ganska trött idag. Vilket betyder jävligt flummig. Typ garvat åt ingenting och ae, varit helt borta. Jorå, självklart lyckades jag tappa en jävla soyaGLASflaska i marken så den gick sönder. Och typ splääsha -.- PINSAMT! Fast aa, det gjorde inget sa Marie. Haha fast sen när jag tog ett annat paket med typ burkgurka så kommer Marie o ba: NEJ INTE DOM, DET ÄR JU GLAS! Haha, jag fick värsta chocken och vart sjukt osäker, fast hon drev. Phu.. Men aa, på lunchen gick jag och Ollz till donken. Tjockt. Vad vi gjorde där vill nog inte ni veta ^^ Haha, jo klart ni vill. Men vi var väll ganska flum bådatvå. Då är det illa kan jag bara säga! typ lever på crack <33333 Men jaa, sen slutade vi klockan 3 som vanligt. Dagen gick ganska snabbt. Eller aa, väldigt snabbt. Efter det åkte jag och Oliwia till rese. Mötte Frida, Johanna och Linn. Så tog Frida bussen med oss. Jag sjöng. Högt. Inför typ alla som var vid resecentrum.
Tack till alla er som gav mig era söta sneblickar. Love you all. JAG ÄR BÄST

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!