Dag 7

Idag (igår) så började vi som alltid klockan 8. Innan det var vi hos tandläkarn. Eller, jag var och Olle hänka med. Jag hade inga hål, duktiga Ida! Fast tandläkartjejen fråga massa jävla konstiga frågor.. Haha, och dryg va hon också. Ae diss till henne. Sen åkte vi till praon. Chilla ga1, naevars men dagen gick som vanligt ganska fort. Och idag var det inte jag som tappade någonting utan det var OLIWIA! :d en glasburk med typ nått specialsocker. Fast det var ju inte hennes fel.. nejnej. Haha, men ja iallafall.. Sen tappade Marie en 15-kg's påse med hundmat! Haha, det var hundmat över hela jävla golvet fan. Fast aa. Slutade klockan 3 som vanligt. Då åkte vi hem till mig. Mys. Haha, aeva. Jag sjöng. Vackert? Ae. Haha, sen kolla vi på film. Dance flick , så himla dålig och överdriven så den blir kul. Sen drog Olle, då slutade internet att fungera.. FUCK GLOCALNET så jävla sämst såre finns inte. HAT! Men aa, då vare bara att se på film och sen sova. Kul. Nae

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!