Dag 8

Ganska tjatigt att jag börjar vare Dag - inlägg med idag så började vi.. Men så fåre fan va!
Idag började vi klockan 8, SOM VANLIGT. Hände inget speciellt, har varit på kex och knäcke avdelningen hela dagen typ. Så lyckades jag tappa en hel jävla kartong med kex! Asså kexen åkte inte ut, men själva förpackningen och ae fy. Fick även en applåd av Obbe då, taskigt tycker jag! Fast aa.. Så äre. Slutade som VANLIGT klockan 3. Då åkte jag först till livs o köpte nått. Sen hem o satte mig vid datan. Fan så jävla slött men ja mår likadant idag som igår. SÅ JÄVLA IRRITERANDE. Och eftersom att jag är på största pisshumöret betyder det att jag blir typ.. asdryg. Så kommer säkert lyckas börja tjafsa med någon idag på msn eller nått. Men aa. Man har sina bad-days. Inget man bestämmer själv. Fast jag har ingen bad-day hade en jävligt good-day idag. Men oho like you care, blir typ irriterad på mig själv. Jorå med det är ju lyckat!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!