Dag 9

Hade nästan glömt torsdagen helt och hållet. Men ja. Våffeldagen var det ju. Började ändå klockan 8, som vanligt gick dagen väldigt fort. Hela domhär två veckorna har gått väldigt fort. Men ja, just för att det var våffeldag så var det typ dubbelt så mycket folk än vanligt och våfflorna tog slut på typ direkten.. Jorå det kom ju nåra sura dryga kunder och typ skällde ut en för att det inte fanns nåra våfflor. Men det är ju mitt och Oliwias fel, verkligen! kärringjävel. Slutade klockan 3 som vanligt.
Då hänka jag Olle till n0Rr tuLl, mötte Linn, Becca, Johanna och nån. Jorå vart lite spontant sådär att jag hänka med Johanna hem. Mys vare, sjukt mys. Fast va bara där typ 2,3 timmar eller nåt för sen kom mamma och pappa och hämtade upp mig sås åkte vi och firade Andreas och käka våfflor. Grattis igen, fast han fyllde dagen innan. Men aa, nice med våfflor? ao, fast nae.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!