dagens

Dagens humör: glad, men ändå ganska trött

Dagens mående: bra :D

Dagens borde: städa min garderob -.-

Dagens frisyr: toffs

Dagens smink: fondation och mascara

Dagens klädsel: svarta tights, svart linne, skjorta från monki, halsduk och armband 

Dagens planer: dammsuga min systers rum, sen duscha o sen se grey's anatomy

Dagens vill ha: ny säng

Dagens fundering: vad ska jag ha på mig imorgon

Dagens beroende: låten butterfly fly away

Dagens tråkigaste: städa, plugga

Dagens längtan: keeeeeent

Dagens superlängtan: keeeeeent

Dagens tidning: ingen

Dagens låt: butterfly fly away!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!