godmorgon

Hej på er!
Ser att mina besökare bara går uppåt och uppåt. Jättekul tycker jag :D
Men ja, igår var det askul. Faan vad kul det va. Något som måste göras om. Lite chill fast ändå rätt crazy. När dom drog så satte jag mig vid datan ett tag. Fast jag va så trött så jag kolla på film istället. Snackade även med Robin hela natten. Mys. Fast har haft asont i magen hela fucking kvällen igår, natten och så nu vaknade jag av att jag hade det. Jag fattar inte vad det är? Menmen.. Idag blir det nog att ta det sjukt lugnt. Kanske svänger förbi sjukan eller nått för jag har verkligen jätteont :( USCH påt! Men a, nu är klockan 12. Skönt att jag kunde somna om för ja vakna vid 8 typ -.- då tjöt ja lite sen somna jag om.. hehe.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!