Grey's Anatomy

Lite random rubrik typ.. Men aa när jag kom hem från praon så typ tog jag på mig en filt. Gick omkring i huset och kände mig som Jesus.. Lite sjukt, men det kändes verkligen som att jag var han! Sen gick jag och la mig ett tag. Sen när jag vakna så hade pappa fixat min garderob! TACK! Fast sen var det något som fattades så då åkte vi till K-rauta och köpte det. Sen hem igen. Käka middag, la in kläderna från förra gabben till den nya sen såg jag på Grey's Anatomy. Nu ska jag se Känd från tv. Jag hann aldrig att se klart den igår, var så jävla trött. Hehe.
PUSS GODNATT!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!