IDA HISSAR&DISSAR

DISS


* Östgötatrafiken!
Ja, jag vet.. Inte första gången jag dissar det fucking bussbolaget eller vad det är. Men jag blir så sjukt trött på att bussarna nästan ALDRIG kommer när dom ska. Och om dom inte är försenade är dom för tidigare. Fuck you fucking 117! Var nära på att komma försent till praon! ILLA.


* Folk med dålig humor!
Haha, nae vad taskig jag känner mig.. Och så känner jag att det kommer från lite fel person.. Nae men jag garvar åt det mesta typ. Ibland är skämt roliga för dom är tråkiga. MEN jag tycker sjukt synd om dom som verkligen verkligen inte har nån humor! Säger typ tråkigaste skämten o ae..


* East FM!
Nae, får nästan lite dåligt samvete men nu får det fan va nog! East har varit min favorit-radio-kanal i typ flera år? Men nu för tiden tycker jag bara att dom spelar massa hemgjort rapp och typ äldre låtar. Nae, det får ni fan ändra på!



hiss




* Lugna Favoriter!
Aa, så sjukt mycke bättre än East! Skulle kunna vara för att dom spelar ganska mcyket 80-tal. I like! Lugna Favoriter is the shit ffs!


* Skolan!
Haha, eller asså.. Inte skolan i sig.. Men vi har ju prao nu. Åhh, det finns nog inte ord för hur skönt det är att inte gå i skolan. TVÅ LÄXFRIA JÄVLA VECKOR! oh så himla nice så det finns inte. Sen när man kommer tillbaka till skolan går man 4 dagar sen blire påsklov! PUSS PÅT


* Våren!
Det finns nog inte ord för hur sjukt jävla skönt det är att det snart är sommar! Eller aa.. Vår iallafall. Snön håller ju på och smälter bort och det är varmare ute. Så sjukt mycket i like asså!


___________________________________________________________


hiss eller diss?


* Självförtroende!
A okej, det är jättebra när man har bra självförtroende och är säker i sig själv. MEN det får inte vara överdrivet! Stör mig så sjukt mycket på endel folk asså. Till exempel om någon kommenterar att någon är söt på bilddagboken eller någon sånt. Så svarar den som är på bilden: Säg inte nått som jag redan vet. Eller typ: Jo jag vet :) Asså det är så överdrivet så det finns inte! Fan vad jag hatart! Sen stör jag mig på folk med dåligt självförtroende också. Om jag till exempel säger att nån är söt. Varför ska den säga, nej det är jag inte. Asså okej, jag har nog också gjort det ett antal gånger, men blir så irriterad fan :o Man säger ju inte att nån är söt om man inte menar det? typ.. Men nae! Haha, nästan lite dubbelmoral i det hela.. Men jag tror ni förstår. (Hoppas)



PUSS

Kommentarer
nathalie

hejsan vill du bli veckans blogg:)?

2010-03-18 19:47:56
URL: http://nathalieevanzoelen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!