ingen rubrik

Tjena på er allihopa!
Idag började jag halv 9 med engelska. Helt okej, vi såg på simpsons. Haha, så kul. Sen efter det var det matte. Satt med Fannz typ all lektion, sen efter det vare spanska. Fick tillbaka typ en grej vi har gjort. Fick MVG på det. Wihu, duktigt Ida! Med tanke på att vi nyss hade ett prov och jag fick typ värsta ''blackout''-en mitt i provet så det gick skit! nästan så det är pinsamt o sägat. men fick g+ på det.. 3 poäng ifrån vg, men med tanke på att det gick så jävla asdåligt som jag tyckte att det gick så aa.. Sen vare lunch sen slöjd. Vart klar med min Olivia-kudde idag. Jorå den vart helt okej, men aa.. Min syster kommer nog bli glad iallafall. Hoppas jag.... Haha, men jaa.. Ikväl blir det typ fredagsmys med familjen *host* datan. Ska bli rätt soft, är ganska trött och ska upp FETT tidigt imorgon.
Pussen

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!