jahopp..

Började som sagt kl 8 idag, NO - svenska - so - lunch - musik - matte - heltid.
Ganska softdag hela dagen faktiskt. jag fick näsblod! Första gången på typ 3 år, fast det va bara jättelite, haha som tur är. Så jävla vidrigt och pinsamt. Men aa, slutade halv 4, minde kul. Då åkte jag hem, satte mig lite vid datan oså. Har nyss skrivit typ 3 sidor i svenskan och jag orkar verkligen inte skriva mer nu. Men jaa, ganska tråkigt inlägg från en person med ett tråkigt humör för tillfället. Ska nog spela lite sims och koppla av. Imorgon börjar jag klockan 8 med idrott och då ska vi hänga knäveck o hålla på. MINDRE KUL

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!