kallebooi

Tjenis!
Haha, Kalle får stå för rubriken idag.. Kommer inte på något annat. Men aa, blev att dra och träffa honom ett tag förut. Men vi gjorde inget speicellt, chilla gal1 typ. Va nere i livs o köpte jäst. Sen hem till han, gjorde pizzadeg. Haha, sen kom pappa och hämta mig ganska tidigt. Runt 7 eller så. Sen när jag kom hem så hjälpte jag min syster lite och göra nåra påsk-kort. Hon och hennes kompis skulle gå påskkärringar imorgon. Aw gulligt, så om nån här i närheten får ett glad-påsk kort så kan det faktiskt vara jag som har gjort det! Haha, naevars men aaaa. Ska nog se på film nu. Väntar på ett sms som inte verkar komma... Fyfan så illa..
Men puss på er

Kommentarer
anonym

kalle ... okej

2010-04-02 00:35:05
kalle

hehe. pizzan var rätt god. det var mys, hehe puss :D<3

2010-04-02 00:52:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!