kent

Ooooh kent va bäst igår! Så himla bra asså :D Ni som inte va där, missade verkligen något. Kom hem runt 1 tror jag ungefär. Va helt astrött, men jorå det va bara att gå upp klockan 6 imorse. Gick upp, ganska stressigt men hann ändå.. typ. Men nae jag glömde mitt busskort hemma.. Illa och så vare nån jävla surkärring på bussen som ba: ''om det kommer en kontrolant så får du betala 1200'' Ame sure, vadå 1200 ? Är hon dum i huvet eller.. Upperbarligen. Men jaa, kom till skolan iallafall. När jag kom dit så hitta jag inte min nyckel.. Det var ju också bra. Aa fast efter typ halva dagen så hitta jag den i jackfickan.. Finns inte mycket mer att säga om dagen. Brandlarmet gick. IGEN. Fan vad alla suger på HK ;) Haha naevars men aa, lär ju bli sjuk nu eftersom att man fick stå ute o ba stå. Det brinner ju inte direkt? Då kommer det ju rök. Slutade 10 i 3, då tog ja bussen hem och nu sitter jag här. Ska göra färdigt svenskan nu sen blire o sova.
PÖSSSSSSSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!