kyrkan....

Tja på er..

Wiiih har börjat byta rum me Olli nu, eller.. Hon har övertagit mitt rum och jag har hennes. MEN jag har fortfarande kvar hennes rosa prinssestapeter.. Haha, men pappa ska snart måla o tapelsera och sisodär. Men det är nice äre. men jaÅ, nu sitter jag och kollar på wipeout, vi spelade in det så ser det nu. Blir att sitta vid min f.d laptop.. Jorå det känns rätt bra. Bara det att datafan örja ryka en gång så man kan aldrig vara riktigt säker på om den kommer explodera.. Men haha.. Men aa idag vare ju konfa IGEN. Det var vell inte så jättenice men tiden gick typ rätt fort. Jag själva korvhatarN haha höll för korven. Naevars men jo jag hade en väldigt fin sångröst och la fräcka kommentarer, TYP inte. Men ae vafan.....

Pöss

Kommentarer
Anonym

Åh, Ida jag älskar din sångröst, haha du sjöng så vackert =D



"så knäcker vi detta bröd...."

-"som är väldigt segt!"

HHAHAHAH! :d

2010-03-14 22:07:27
ida

sv anonym: hahaha, TACK!!!! :D haha naevars men jorå ;)

2010-03-15 18:17:52
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!