måndag

Tja på er!
Idag började jag klockan 8, var svintrött så va nära på att inte ens gå upp. Men aa, jag var tvungen -.- Började med NO, haha vi hade sexualkunskap.. Eller aa, kan inte kalla det ''sexualkunskap'' för vi snacka bara om kärlek o sånt. Jorå de va ju mys. Sen vare svenska sen SO. Gal1 chill bådatvå. Sen lunch, blev att trycka i sej lite äckliga nudlar för de va as äcklig mat i skolan såå.. Men ja, sen efter lunchen så gick vi på studiebesök.. Kan väll säga att jag mest hängde med Fannie och Petter. Mys. Sen fick vi sluta efter det. Typ 1 och en halv timma tidigare. Då gick jag, Petter och Emil till bussen. Så vart jäveln kissnödig så aa -.- va asnära på att missa bussen, men vi hann precis. Jag gick och hämtade Olivia på d1RRen sen. Sen blev det att åka hem och typ softa lite. Nu sitter jag vid datan. Nörd som vanligt. Men är sjukt trött idag så jag kommer säkert somna svintidigt ikväll.. Men ao, sånt man märker.
Fyfan vad gal1 nice det är med musik. Helt 7kt fan!
PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!