ögonbryn

Hej på er allesammans.
Är på väldigt bra humör nu, så kan passa på att ta ett litet snabbinlägg om mina ögonbryn. Hihi.. Jo det är ju så att det är nåra ''anonyma'' som har frågat mig varför jag har mörka ögonbryn när jag har blont hår. och här är svaret på det :) :

- Jo det är så att när jag var liten så hade jag väldigt blont hår, men nu får jag bara mörkare och mörkare hår. Asså min riktiga hårfärg. Fast jag blonderar och slingar håret blondare då&då. Och eftersom att mitt hår blir mörkare så blir ju självklart ögonbryna också det. På bilder så kanske man inte ser mitt typ pannfäste eller vad man ska säga så att man inte ser min utväxt. Men jag har faktiskt rätt mycket utväxt nu, fast jag ska fixa det snart. Och utväxten är ju likadan färg som ögonbryna? Skulle ju se skitkul ut om jag hade typ asblonda ögonbryn och mörk utväxt? Haha, så nae. Det är därför jag har det! Plus att jag inte tycker att det är speciellt snyggt när ögonbryna är så blonda så att dom nästan inte syns. Ae en diss på det!
Hoppas du anonyma fick svar på frågan ;)  



Jag tycker att den vänstra bilden är så sjuukt mycket snyggare än den andra!

Kommentarer
Anonym

MEN GUD! dom är ju för tusan svarta!

det ser helt sjukt ut, du ser ut som en syrian som har blonderat håret!

2010-03-18 22:12:00
ida

sv ? : ame det är helt okej för dig att tycka det :) om du tycker att jag är så jävla ful så varför ens kolla min blogg? gulligt äre ju men fattar inte sambandet riktigt.

2010-03-18 22:18:49
URL: http://idafranzen.blogg.se/
Anonym

så jag kan skratta timmar åt dina ögonbryn och spy för dom!

2010-03-19 14:45:10
ida

gört

2010-03-21 22:19:27
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!