onsdag

Hej på er alla sötisar..

Idag börja skolan halv 10 och ja hade en helvetesmorgon kan ja lova! Först vaknar jag vid 4 typ och kollar på klockan och då va klockan 8! :o ae det va sjukt. Så gick jag in till min syster och kolla om hon va där, och ja det va hon. Hon sov. Och hon börjar ju kl 8 liksom, så gick ja ner te mamma o pappa och dom låg också och sov :o sen fråga dom va ja gjorde, jaba jag ska snart till skolan? Domba men ida klockan är 4 -.- Haha, aa så jag gick o la mig igen, så kom pappa o väckte mig 2 ggr. Men ja vakna inte, sen kom mamma in till mig, två gånger hon också. Sen till slut vakna jag.. Haha, jorå missade bussen också.. Fast ja gick ner till den andra busshållsplatsen och tog den bussen istället. Sen började vi halv 10 med heltid - bild - lunch - livskunskap - SO - heltid, ganska soft, gjorde inte så mycket. Vi såg på film på SO:n och heltiden så aa. Sen åkte jag och hämtade lillolli, så åkte vi hem o a nu sitter jag här. Ska plugga lite spanska.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!