sanningar om mig

- jag älskar håkan hellström
- jag tycker inte själv att jag ser bra ut
- jag säger bara söt till folk som jag tycker verkligen är söta
- jag brukar inte ljuga
- jag gillar inte folk som ljuger
- jag blir sur och dryg när jag inte äter nått
- jag tycker nästan inte om nån mat xd
- min allra bästa vän är victoria hjort
- jag är ganska teknisk
- jag vill bli inredningsarkitekt, advokat eller jurist när jag blir stor..
- jag har jävligt bred musiksmak
- jag har inte varit kär i någon sen typ 6an
- jag har världens beslutsångest, kan aldrig välja mellan 2 saker
- jag blir arg lätt
- jag saknar någon
- jag har två katter
- jag stör mig på folk som skriver sweet på sin presentation på bdb med fel färger, det är ju bara ett tecken på att dom inte har en jävla aning om vad sweet står för
- jag snackar i skype med Olle
- jag har ett hemligstämplat humör som heter fiberplus. Olle är nu medlem.

Kommentarer
victoria

i löööv ju

2010-03-25 20:43:17
URL: http://shme.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!