Sista dagen

Idag var det sista dagen på Maxi.. Känns lite sorgligt, har faktiskt varit två riktigt roliga veckor. Fast dom har gått väldigt fort, VÄLDIGT fort! Men ja, började 9, va nere på shampo avdelningen på förmiddan och sen klockan 12 var det lunch. Då kom min mamma och Oliwias mamma och käka med oss. Mys. Sen efter det var det bara att återgå till arbetet haha, Marie och Helena fick varsin blomma av oss. GUD VAD GULLIGA VI ÄR. Haha, tyckte alla och dom vart jätteglada. Sen hade vi en intervju med Marie. Då fick vi även en gåva! En stor ICA- påse med massa saker! En mascara, shampo, balsam, hudlotion, deo, cola, chips och MASSA godis. Tack så jävla jättemycket!!!! Slutade klockan 3, då vart det mycket kramar och många hejdå:n. Känns nästan lite sorgligt. Men Helena kommer jag ju iallafall träffa på släktträffar osv. Efter det så drog jag och Oliwia hem till mig. Sen gick vi ut ett tag. Träffa nåra geeks, fast sen hem igen. Levde på monster igår = mår sjukt illa idag. Somnade f1 sent, eller.. Jag somna när vi kolla på film.. Som vanligt. Men nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Även att jag mår så sjukt jävla illa så det finns inte. Sitter dessutom med mina rosa lurviga hörlurar o lyssnar på HÖG musik. Oliwia sover, och hon lär ju göra det till typ 2 eller nåt =)
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!