söndagsskype!

Tja på er allihopa!
Idag blev jag väckt.. Illa.. Sen typ åkte jag, mamma och pappa och handlade lite. Kom hem med en klocka, ett armband, två mattor och en tapet faktsikt. Jorå, det får man ju självklart tacka för. TACK! Sen typ åkte vi till maxi och glodde lite också. Eller aa, vi va ju där innan (i) Fast ändå. Sen typ åkte vi runt lite överallt. När vi kom hem då så åkte vi till farmor och farfar som skulle bjuda oss på middag. Mys. Bara det att dom faila lite med maten.. he-he, fast det gjorde inget! :D Men aa, sen gick jag hem. Helt jävla alone. Det var kallt och det snöa. Fyfan vilket bad-moment det va. Fast som tur va så räddade Oliwia mig med att snacka i telefon (y) blonda jäävel. Sen när jag kom hem typ satte jag mig vid datan. Va ganska trött och mådde sjukt dåligt. Snackade skype med Oliwia och Yttah, fett mys. Fast aa, har snackat med dom hela eftermiddan och kvällen. Så jävla no life men ändå så mys. Sen aa nu drog Oliwia så nu äré bara Yttah kvar, jag ska nog slagga snart =)
PÖSS

Kommentarer
din älskling / duvetvem

jag kommer inte avslöja vem jag är, jag är en hemlig beundrare och jag verkligen beundrar din blogg. hoppas vi kan ses nån gång och dricka juice och mysa framför ballar av stål.

/ mvh yttah <3

2010-03-21 22:41:26
ida

sv till min älskling': haha, ja såklart vi kan det! juice som är så mysigt <333333

2010-03-21 22:44:26
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!