ballar av stål

Tja på er!
Lite kass uppdatering idag men lev med det :)
Men aa, åkte in till eneby centrum med mamma och hämta lite paket och sånt. Sen åkte vi till maxi. Fick en fondation och nagellack av mamsen, tack. Sen kom jag hem och så har jag bara pluggat. Har kollat på 3 avsnitt av ballar av stål som jag laddade hem förut. Nu ska jag se färdigt dethär, men det slutar snart och då ska jag sova. Är ganska trött faktiskt, och imorgon blir det en ganska ashäldelserik dag.. Ska upp tidigt som fan, sen ska jag åka med mamma till jobbet, sen till skolan en sväng och sen ska jag åka till helens körskola och åka moppe med Bengt. På kvällen ska jag nog träffa Victoria? Skriver mer typ imorron eller nått.
Pussen

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!