bowling

Tja på er!
Känner mig asstressad nu, vet inte ritkigt varför men aa.
Började skolan halv 10 idag med heltid. Helt OK! Sen vare bild - lunch - livskunskap - SO - heltid. Men det var helt okej faktiskt, värsta chilldagen faan! Men ja, slutade vid halv 4 typ. Juste, fick ju även reda på att jag och Fannie fick VG/MVG på svenskan. Så jävla bra vi är! Men aa, efter skolan drog jag hem. Hann bara komma hem sen kom Bengt och då drog vi och åkte lite moppe. Det gick asbra, som vanligt.. Hihi. Sen åkte vi till karlshov och kolla på ett par kompisars hus som dom precis har flyttat in i typ. Eller, dom håller på o bygger om. Sen åkte vi till eurobowl och spela bowling med familjen Forsberg :D Det var jättekul och trevligt. Sen chilla vi lite, snacka om lite allt möjligt. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Ska snart gå och möta Fannie sen sover hon här. Puss på det

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!