Fannie och Oliwia

Hellu
Började med att försova mig 45 minuter idag igen.. Började klockan 8 med utejumpa. Hatart! Men måste erkänna att det faktsikt var helt okej idag, skulle kunna bero på att mitt lag vann. Hihi, SUG PÅ DET JONTE OCH EMIL! Haha.. Efter jumpan hade vi NO, helt ok. Synd bara att tiden går så jädrans sakta! Men Mickis va på NO:n idag också. Hade nästan glömt bort hur du såg ut, det var ju ett tag sen sist.. ;) Haha, naevars men sen efter det vare klassråd. Boring. Sen lunch, spanska och matte. På matten va jag och Fannie på supporten och jobbade, det gick faktiskt ganska bra. Men blev lite sad när jag fick höra att en i min klass som är asbra på att beatboxa hade gjort det typ hela lektionen.. ae, det är sorgligt.. Hahaha.  Slutade 20 i 2 då drog jag, Fannie och Oliwen hem till mig. Vi har pluggat! Fyfan vad vi har pluggat! Eller aa, jag och Fannie iallafall.. Oliwia har ju typ sovit, hoho.. Men aa, jag läste typ 1 berättelse för Fannie och Oliwia och sen läste Fannie för oss.. Haha, Oliwia somna.. Lyckat? aa fast nae. Oliwia drog hem vid halv 7, 7 eller nått tror jag och Fannie drog typ precis nyss. Har varit en trevlig dag, har pluggat svinmycket verkligen, helt sjukt. Det trodde jag inte ens att vi KUNDE tillsammans, vi har ju testat ett antal gånger iallafall. Men aa, nu ska jag bara dunka musik och bara sitta framför datan precis heeelt kvällen! Fan så nice

Kommentarer
fannie

säger bara en sak : P-R-O !

bäästa vi :* <3

2010-05-11 20:55:40
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/
emil

jonas missade ju hela tiden jag var ju fan rätt så bra^^ =D

2010-05-12 18:53:06
ida

emil: haha jo, sant.. men jag tänkte mest på att ni va i det andra laget :)

2010-05-12 21:21:57
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!