FREDAG

Hej på er allihopa!
Lyssnar på Shania Twain och då blir allt såklart bättre.
Idag har det varit lite fart på min dag, i like. Vid 2 ungefär tog jag bussen in till eneby och sen mötte Frida. Vi typ åkte till stan och kolla lite. Träffade delvis Becca som typ gick med oss ett tag. Träffade nåra andra också.. Sen drog Becca och då drog jag och Frida ner till pappa grappa och käka glass och hälsa på Vixi som praoar där. Sorry Vic men glassen va inte så god.. Haha, sen drog jag och Frida till lindö. Eller aa, först tog vi fel buss... Så sprang vi till RÄTT buss och ja. När vi kom till lindö så typ gick vi och kolla på nån match. Nåra jävla 96or körde -.- Såg nåra snygga booi's sen drog vi ;PpPppPp. Haha naerå men sen åkte vi till eneby, va där ett tag och jag frös sönder. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här med en fet filt och är otroligt social på msn! Puss på det
Såhär såg jag ut!!!
2 jackor och halsduk och hela kittet ändå frös jag som faaan!
Frida <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!