godmorgon

Eller aa, gick upp vid 11 imorse men ändå..
Idag var det tänkt att åka till krokek men NAE.. jorå men det är nice, fett jävla asnice.
Har bara varit hemma idag, haft sjukt kul utan tv och dator. Fast nae..
Mamma skjutsa nyss ner mig till farmor och farfar och nu är jag här. Sitter vid datan o såå, finns ju fan ingenting och göra. Är också ganska sur. Inte bra, men aa.. Det hände ju dessutom en ganska as sjuk sak inat..

Vid 2 ungefär så vakna jag till av att det typ prassla vid mitt skrivbord, jag tog för givet att det var katten så jag sa åt honom att sluta. Fast så fortsatte det låta så jag sa åt igen, och tro det eller ej men min katter brukar lyssna på mig, haha. Sen iallafall så tände jag lampan för att se vad fan det var, så vare ingen katt där.. Men jag såg dock att i påsen med nötter som stog på skrivbordet så rörde det sig. Fyfan vad rädd jag var, första tanken var vell att det va nån typ jättespindel eller orm eller nått sånt. Så jag gick ner och sa till mamma, så när vi kommer upp i rummet så bara flyger det omkring nånting i taket typ, o mamma bara skriker så jag springer och hämtar pappa som får fixa detdär. Så var det en jävla fladdermus!!!!!!!!!!! Asså kan ni fatta det? Den hade kommit in genom fönstret för jag hade fönstrena ganska mycket öppna för att det var så varmt inne i mitt rum. Ae fyfan, aldrig att jag sover med fönstrena så mycket öppna igen. FYFAN :O

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!