hatar åska

Aa, tja

Det var ju ett tag sen.. Det har ju dock sina förklaringar.. Igår morse så slog åskan/blixten ner i nån elledning utanför vårat hus vilket gjorde att min tv, box och internet gick sönder. Jävligt irriterande kan man ju säga. Men aa iaf, igår följde Oliwia med mig hem efter skolan. Vi gjorde tipsprommenadsfrågor, det gick faktsitk ganska bra. Idag började jag halv 9 och slutade 10 över 11. Då drog jag till stan ett tag sen hem. Sen skjutsa mamma in mig till Fannie. Så fick jag även nya skor, vita låga converse. Tack så mycket! Sen nu är jag hos Fannie, kom hem till henne nyss. Har varit på stan ett tag, köpte inget. Men aa, det blir nog bara att ta det lugnt idag. Puss på det

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!