hem ljuva hem

Jo tja på er, tänkte att jag kunde ta typ hela min vecka i korta drag.


Måndag: Började skolan klockan 8, slutade halv 4. Efter skolan åkte jag hem och plugga.

Tisdag
: Började klockan 8 med att springa 3 km på himpa, slutade 20 i 2. Då kom mamma och hämtade mig så åkte vi till hennes jobb sen hem. Hade en riktig jävla depp-dag. Så aa, förlåt till alla dom jag klaga hos.. Eller vad man ska säga, men ändå tack. Behöver inte säga till vilka för det vet ni nog själva.

Onsdag
: Började skolan halv 10. Hade SO-prov i skolan, och det gick inte alls bra! Eller.. Jag får ändå behålla mitt VG i slutbetyget sa Petra vilket gjorde mig glad igen. Efter skolan var det taco-kväll. Det var faktsikt riktigt kul. Vi tjänade iallafall en hel del pengar på det iallafall! Kul att man kan göra sånt med klasse, haha.

Torsdag
: Började klockan 8 och slutade typ halv 3, då följde Oliwia med mig hem. Sen åkte vi in óch såg på Sex and the city 2. Den var ganska bra tycker jag faktiskt, om man tycker om 1an tycker man garanterat om 2an. Så jaa, den kan jag faktiskt rekomendera.

Fredag
: Började skolan halv 9 med engelska prov. Gick vell ganska okej, hoppas bara att resultatet blev bra. Sen slutade vi runt halv 2 typ, då åkte jag och Oliwia ner till stan en snabbis. Sen åkte jag hem till mig och hon till sig. Sen åkte jag och mamma till maxi, köpte nåra tights och en klänning. Sen åkte jag till Fyrby och kollade på match. Träffade Alida där, trevligt tycker jag allt. Det var ju ett tag sen sist. Sen kom även min vän Louise och hennes vän Bella. Vi kolla först på eneby F94/95 som spelade mot smedby, och vann även med 7-3. Sen kollade vi lite på damlaget när dom spela. Dock så spöregnade det så aa, det va inte så askul o stå ute i regnet men aa. Hade ju paraply med mig, SOM TUR VA! Eftersom att jag bara hade på mig jeansjacka.. He-he, men aa. Sen efter matchen åkte jag hem till Oliwia, båda var ganska aströtta så vi somna typ innan 12 iallafall tror jag.

Lördag
: Haha, ao.. Idag vaknade vid halv 11 ungefär och va askissnödig så va ja typ blöt på kinderna och kudden va typ blöt oså sen säger Oliwia att jag hade legat och tjutit i typ en timma.. Haha epic fail. Sen när jag väl tänkte på det så kom jag på att jag drömde att min mobil försvann.. Usch mardröm!

Men nu måste jag:
Duscha!
Blåsa håret
Ta fram kläder
Städa mitt rum
Dammsuga övervåningen
Sminka mig
Fixa håret

Allt det ska jag hinna innan klockan 6 så nu får jag skynda mig på!
Ikväll kommer familjen Forsberg hit på middag, det ska bli trevligt :)


Kommentarer
Nathalie

Haha, har du också Petra?! Då borde du ha Britt-Marie i matte också?

Jag hade också petra i SO..

2010-06-01 10:21:22
URL: http://nathaliebuller.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!