hemma hos oliwia

Tja på er
Började halv 9 med prov, sen typ stickade jag hela dan.. Haha, sen vare spanska då såg vi på barnhemmet. Den va ju.. bra.. Men aa, slutade skolan vid halv 2 typ. Då drog jag och Oliwia till stan en snabbis sen åkte jag hem till mig och hon till sig. Då typ packade jag lite och aa.. Sen åkte jag och mamma till maxi. Fick typ nåra tights och en klänning. Tack. Sen åkte jag till fyrby och kollade på match. Träffade min efterlängtade lilla Alida! Det var ett bra tag sen lilla du. Sen träffade jag även Louise Sjöberg och hennes vän. Vi typ kollade på två matcher samtidigt, HE-HE. Och eftersom att det spöregnade så vart man ju skapligt blöt, även att jag hade en paraply hållare :* Haha, men aa. Kom nyss hem till Oliwia. Nu spelar jag Bratzy med henne och hennes syster. Jag vinner såklart. Ikväll blir det nog att ta det så lugnt som det bara går. Och aa, så vann ju eneby då med 7-3 mot smedby. Skitbra jobbat tjejer!
Juste, dethär är lite skrivet till Rebecca:
Jag har ju inte haft något internet, så jag har ju varit inne på nåra kompisars datorer och min förra laptop och jag har typ inga bilder där :( men nu ska det bli ändring på det kan jag lova! :D
bjussar på en assöt bild på mig, fast.... neeeeee

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!