konfirmation

Hello

Idag var ju den stora dagen, höhö.. Nae men jag satte klockan på halv 7, askul. blev hämtad en timma efter. Hade likadan klänning som min vän Victoria, ganska så as epic fail.. Men man hade ju sånna därna vita kappor på sig. Efter själva alltet så tog vi typ 10000000 bilder, så vi stog stil i typ 1000000000 år.. Men aa, sen efter det åkte vi hem till mig. Aa eller, min släkt, jag och Oliwia iallafall. Sen när vi kom hem hit så fick jag massa presenter och sånt. Blev mest smycken och sånt men även en moppe. TACK SÅ AS MYCKET ALLIHOPA! :D Så aa, jag skjutsade runt lite på Oliwia där ett tag, men kan ju dock inte åka så mycket eftersom att jag inte har fyllt år än så jag får ju inte skriva provet -.- Haha ja men iallafall... Det kommer kanske bilder från konfirmationen senare, kanske! Det är ju inga vackra bilder precis.. Men bilder på det jag har fått kommer garanterat :D
Men nu ska jag nog gå och.. göra nått.
 Hare gött mina vänner

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!