lite boring..

Haha, har inte uppdaterat nått idag. Förlåt för det.. Men aa, vi kan ju ta dagen i lite korta drag idag:
Började med att försova mig i 45 minuter, det är illa! Men aa, gick upp och fixa mig. Började skolan klockan 8 med NO men Linda var typ försenad så vi fick börja typ lite senare. Sen vare svenska.. Ingen kommentar om det, naerå med det var vell helt okej. Sen vare SO, också ganska okej. Soft.. Gjorde inte så mycket. Sen lunch, äcklig jävla korvstroganoff IGEN! :o känns som att vi alltid får det.. Men aa, sen vare musik men då va jag hos kuratorn och typ snacka lite.. Sen matte sen heltid tror jag. Ganska så aschill dag måste jag nog säga. Efter skolan drog jag till fyrby sen till åby. Kolla på match. 2-2 vart det, men det va bra eneby! Sen hem och så la mitt jävla internet av.. Blev ganska så as arg så det märkte dom som pratade med mig.. Haha :D Men aa nu funkar det igen och nu ska jag nog sova. Snart iaf.

Puss godnatt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!