NY DATOR!

Hej på er.

Jag börjar med att säga det roliga så får ni vänta lite med min dag..
Eller.. jag kom precis hem, jag har varit på bio. Sex and the city 2, jag tyckte den var ganska bra, men jag hade förväntat mig bättre. Men jag tycker absolut att den ska ses! Sen nu kom jag hem, har ju inte riktigt kommit ifrån min lilla deprition.. Kom hem, in i mitt rum. Ser att det står en dator där! Kollar om den funkar och JA!!!!!!!!!! Nu funkar internet och alling också, så himla häääärligt det känns! TACK SÅ AS JÄTTE MYCKET PAPPA!!!!!

Kommentarer
rebecca foto

ida :D kollar din blogg massor!! Men lägg in mer bilder det skulle vara roligt!!:D<3

2010-05-27 23:59:16
URL: http://rebeccabuller.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!