ojssaaann

Haha, märkte nu att jag inte hade skrivit någonting idag.. Hehe, förlåt för det iallafall. Men jag har ändå inte så mycket att säga om dagen, mina sjuk-dagar är inte så händelserika faktiskt :) Men aa, blev väck först en gång vid 8 tror jag.. Men då somnade jag om sen ringde mamma vid halv 11 typ och väckte mig.. Då var jag tvungen att gå upp. Gick upp och käka frukost och kolla på tv. Sen kom Victoria, haha aschill. Vi typ bara såg på tv och snacka. Jag va tvungen och plugga lite också.. Sen drog hon och då vare hårdplugg för min del kan jag lova! Men det ger ju resultat.. Blev helt klar med SO:n, det blev 10 stycken handskriva sidor och sen typ 4 eller 5 datorskrivna. Men aa, nu ska jag nog gå ner och kolla när mamma och pappa kommer hem. Puss
Hahaha, vetifan vad jag gör på bilden. Är allmänt cool tror jag. Men det va ju ett tag sen jag la upp bilder på mig själv, så ja kanske ska göra det, så ni inte glömmer bort hur jag ser ut.. haha

Kommentarer
victoria

puuss pådig min vän! btw så har jag uppdaterat min blogg nu thihi.

2010-05-04 22:39:09
URL: http://shme.blogg.se/
ida

2010-05-05 13:30:31
URL: http://idafra
ida

sv victoria: puss på dig med! haha det var på tiden ;)

2010-05-05 13:30:59
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!