Oliwia åkte precis

Hej på er

Känner på mig att det inte kommer bli ett sånt glatt inlägg.. Men klaga inte.. Det har sina förklaringar.. med iaf
VALBORG:
VAR BÄST! Va ju hemma hos familjen Andersson i lagerlunda. Sjukt nice, det vart vell mest chill på förkvällen sen god mat o allt. Sen drog vi till brasan och typ träffa nåra, haha ae fyfan vad kul! Så luffa vi runt lite, delvis i haga typ.. Sen drog vi till donken och käka glass, haha. Lyckades även bli typ jagade av två grek-skåningar haha. Nae ingen kommentar om det, sen vare hem och riva huset! Naevars men aa kul som fan iaf :D Kom vell hem runt 1 halv 2 eller nått sånt. Då gick jag faktiskt och la mig på direkten, haha.

SÖNDAG:
Hade nog den värsta natten i mitt hela 14 åriga liv! FYFAN! haha, men tänker inte säga varför ;) Men drog in till Cornelia vid 12 ungefär, så va Frida där också. Så åkte vi in till folkets park. Åkte lite karuseller och sånt, askul :d Inte så att jag skrek om nån undrar ;) Eller vad säger ni Cornelia och Frida? :D Men sen iallafall kollade vi på motorcyklar och bilar och sånt, haha jag kände mig som värsta bil-nörden för jag stor och typ diskutera allt ifrån lacken till fäljarna på bilarna.. Haha jovars jag hade lite dolda talanger ;) Haha naevars men sen kom mamma och hämtade mig, då åkte vi och hämtade thaimat sen hämtade vi Oliwia. Sen åkte vi hem till mig och käka och hade det allmänt trevligt. Sen slagga hon även hos mig. Måste säga att det var mindre nice.. Mådde inte speciellt bra, över huve taget.. Men aa, tack till er som visa att ni brydde er igår. Behöver inte skriva nåra namn för ni vet nog vilka ni är. Men ja, somnade till slut iallafall.

IDAG:
Vaknade vid 9, haha lyckat Ida! Nae men är ju sjuk så aaaaaaaa. Fan också :( Och stackars Oliwia som fick höra mig klaga och tycka synd om mig själv hela kvällen igår.. Hehe, nejdå men aa. Oliwia vaknade vell vid 11 eller nått idag. Då gick vi upp och käka frukost. Har inte gjort nånting alls idag, kollat på film och tagit det aslugnt! Skönt som fan. Tack för att jag har dig vännen! Så nyss åkte mamma, pappa, Oliwia och Olivia så nu är jag ensam hemma. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Spela sims eller nått säkert. I vanliga fall skulle det nog varit att dunka musik men kan inte påstå att jag är speciellt sugen på det nu.. Men nae nu har jag skrivit ganska mycket, nu kommer LITE bilder som jag har tagit i helgen. Fast glömde kameran hemma på valborg så tog inga bilder alls..


Söta Cornelia och Frida! :D

Cornelia och Jag :)


Förlåt men jag orkar verkligen inte lägga in mer bilder nu..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!