plattång

Hehehe, randomrubrik som vanligt. Men har att ursäkta mig med att det ligger en plattång ca 20 cm från mitt fejs. Det hoppas jag att ni antecknar!
Kom typ alldeles nyss hem, imorse åkte jag faktsikt till skolan och lämnade lite grejer och hälsade på nåra. Sen åkte jag till mammas jobb. Typ dog där, men som tur va så hade dom min f.d soffa där så jag kompa lite med den! Vid 10 ungefär så åkte jag till Helens körskola och träffade Bengt! Så gick vi ut och åkte moppe. Det gick superbra, men jag var jätte nervös innan :o jag fattar verkligen inte varför?! För jag har åkt moppe as mycket och jag har till och med kört cross! haha, skrytarN! Men aa, och jag känner Bengt och har gjort det i 15 år nu. Haha, så aa.. Men jag vet inte, folk säger ju att det är nått som inte riktigt stämmer i mitt huvud och det kanske är så? Men men. Sen åkte jag hem, kom hem typ nyss. Nu ska jag fixa mig lite sen ska jag in till stan, eller till prolympia tror jag det blir och möta Frida. Sen åker jag till stan med henne, sen får vi se lite vad som händer.
Älska spontandagar <3
Men aa, nu ska jag gå och fixa mig lite.
OO JUSTE, måste säga att nya spotify saken är asbra! :D hihi

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!