plugg

Hej på er!

Sitter just nu ganska nerbäddad med en filt och datan i soffan. Har hittat tillbaka lite till min gamla laptop. Hihi, ser på MTV och pluggar på samma gång.. Inte världens bästa kombination kanske? Haha, men vafan. Mår faktiskt riktigt bra idag och mina prickar bara försvinner en efter en. Fick just nu tanken på att jag faktsikt ska till Berlin med bästa konfan 14 maj! Det är du helt sjkt vad fort tiden går. Asså åååh så himla kul :D Livet leker nu tycker jag! Haha är dessutom gansa så asglad idag, vet inte varför. Har snackat med bästa Victoria i telefon och hihi. Älska skvaller!  Men jaa, nu ska jag nog plugga lite.. Känner att jag faktsikt behöver det.. -.-


Lite gamla bildeR:
världens bästa syster <3

Haha, jag ser ju helt.... ut men lägg fokusen på våran syskonkärlek.. haha :D

Asgammal bild, typ vintern 09 tror jag =)

Haha, gammal bld från förra sommaren..... :D

Kommentarer
victoria

söta ungar det där!

2010-05-05 21:30:01
URL: http://shme.blogg.se/
ida

precis som du då min vän :)

2010-05-06 09:58:17
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!