Sanningen är olidlig

Nu tyckte jag att det var dags att avslöja vad för sjuk jag egentligen är..
vatten koppor + halsont + feber (inte nu)
JA FY VISST LÅTER DET ÄCKLIGT! :(
Asså jag hade det när jag var liten, men då fick jag bara ungefär 4,5 stycken. Då finns det risk att man kan få det igen, och min syster fick ju det för ca 2 veckor sen, så det är därför jag har det! FYFAAAAN
tack återigen till bästa oliwia <3
Juste!
Såg på kommentarerna att folk hade skrivit aids, haha ni kan ju inte må riktigt bra ni heller :)
Fattade ju åsido att det var på skämt, men ändå :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!