tandläkarN

Tja på er.
Vaknade ganska tidigt idag, va tvungen att åka till tandläkarn på förmiddan -.- men men, det gick bra. Det var bara en kontroll eller vad man ska säga. Sen efter det åkte jag till stan med mamma. Hittade en skol-avslutnings klänning. Jorå det var vell på tiden att jag hittade en.. Sen köpte hon lite typ konfirmationspresenter till mig. och en armband. hihi. Sen åkte vi till Maxi och handla mat. Sen nu kom jag nyss hem, ska antagligen bara va hemma idag. Annars gå ut o träffa Frida.. Men vi får se hur det blir med det :)
Puss och kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!