teater?

Tjena
Idag började jag dagen med att försova mig i en timma, as skönt vare. Sen åkte jag med mamma till skolan, kom nåra minuter försent.. men men. Sen vare NO, vi typ gjorde studsbollar.. Jag var typ trött/sur/mådde inte bra idag. Så det enda jag har gjort är att legat på en bänk och sovit. Jo, jag somnade faktiskt.. Tills det kom massa jävla nerds och väckte mig. Inte okej! Sen skulle vi till nån teater eller vad det var.. Det var svintråkigt.. Jag somnade yttligare en gång, ae fy. Jag behöver sommarlov och långa mornar! Men men, det är inte långt kvar! Men aa iallafall.. Efter typ en timme och 20 minuter så drog dom för dendär filten och alla trodde det va slut, men så sa dom att det var 10 minuters paus! Aaah, så Frida, jag och Cornet drog till ica och köpte glass. Sen tillbaka dit, fast så behövde vi inte va kvar där om vi  inte ville så vi drog. Hihi.. Jag och Frida tog spånkan tillbaka till skolan och fixa lite grejer. Sen åkte jag till stan och träffade Louise. Trevligt tycker jag allt. Gjorde inget speciellt, bara chilla helt galet. Jag köpte morsdag present och hon köpte skosnören som hon gick och snacka om typ.. hela tiden :) haha ae, hon är söt gullig. Träffade även nåra kompisar till henne. Sen tog jag 5 över 5 bussen hem, och när jag kom hem så typ käka jag och sen satte mig vid datan. Sen har jag inte gjort så mycket annat. Kanske egentligen borde ha pluggat, men orka inte det idag. Så jag får göra det imorgon istället.
Puss på rumpan
Bild på mig och Lovis från Berlin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!