var 10onde minut?

Asså, nu funkar internet.. men det funkar bara i cirka 10 minuter sen stängs det av, så nu får jag vara lite snabb..

Idag försov jag mig i en timma, härligt ida. Så jag åkte med mamma till skolan, började klockan 8 och slutade halv 4, det är ju så sjukt illa så det finns inte. Men drog vid typ 20 över till bussen med Oliwia och Petter. Petter värsta bästa disktraseförsäljaren, fast... NAE! hahaha, men aa så kom jag hem och har inte gjort nånting. ska plugga nu sen ruttna.. Ska ragga upp nån som vill snacka i telefon ikväll, då springer tiden iaf iväg.. haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!