- back on track!

Heeej på er!
Som fortfarande är kvar menar jag..
Som ni kanske redan vet så har ju inte mitt internet funkat. Jag vill bara tacka glocalnet så himla mycket för det. Verkligen! SKAFFA ALDRIG GLOCALNET! Men nu har vi iallafall bytt till telia så jag hoppas att det kommer bli bättre nu. Men om jag ska försöka komma ihåg vad jag har gjort nu då..
Det måste ha varit den typ 19 november som internet la av eller nått sånt. Så jag har inte suttit vid datan på nästan 2 veckor. Vilket är väldigt olikt mig. Jag har inte gjort alls mycket egentligen, har spelat Wii med familjen och kollat på TV och pratat i telefon. Det är nog det enda jag har gjort. Nu i helgen så gjorde jag inte heller nått speciellt. Eller, inte i fredags och lördags iallafall. Men i söndags var jag först på match och kolla på min vän med väldigt mycket otur som lyckades skada sig ganska rejält. Stackare :( Sen på kvällen så var jag och kollade på Oskar Linnros! Han var gryyyym. och sjukt snygg. Det finns lite bilder på han på min facebook. Men aa, igår åkte jag hem efter skolan. Och jag GICK hem ifrån bussen. 2,2 km i typ 10 minus grader. Nae det var inte nice. Och idag så hade jag matlagningsprov i skolan. Det gick nog ganska bra tror jag... Fast man vet ju aldrig, ska väll inte ha för höga förväntingar. Efter skolan åkte jag till stan och köpte en julklapp. Sen åkte jag hem till farmor och fixade lite saker sedan hem och nu är jag här. Jag tänkte faktsikt sätta mig ner och plugga lite med min mor. Sen är det ju halv 8 hos mig!

Kommentarer
Anonym

skulle du kunna göra ett inlägg med vad du önskar dig i julklapp ? :)

2010-12-01 00:47:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!