- desperate housewifes

Och självklart så kollade jag på världens bästa program! Det kan man ju bara inte missa.
Oh jag bara känner hur arg jag blir på Paul när han säger det om Susan till massa mammor på skolan osv. Dålig stil! Jag har lust att hoppa in i TV:n och slå honom! Men det går ju inte, hihi. Nu är klockan typ halv 11, och jag måste erkänna att jag är ganska trött. Jag ska gå och lägga mig i sängen och sätta på en film. En film som jag inte har sett på flera år, men jag vill inte säga vad för film. Haha (a) Men puss och kram! Sov bäst ni sötisar som läser. För det ska jag göra! Har dessutom sovmorgon imorgon, känns skönt!

Godnatt ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!